انواع سمعک زیمنس در نمایندگی سمعک
نوشته شده توسط : رومینا علامه

Fentanyl :

یک ضد درد مخدر معروف و یک اپیئوئید ترکیبی است که 80 برابر به اندازه مورفین قوی می باشد. این ماده به طور اختصاصی به عنوان سمعک زیمنس یک ماده بیهوشی استفاده می شود ، بر خلاف مورفین که به عنوان یک آرام بخش استفاده می شود. در دوز کم این ماده اثر آشکاری بر میزان زمان نهفتگی بین موجی در ABR  ندارد. در بزرگسالان بیهوش شده توسط این ماده دانشمندی فقط تغییرات کمی را در زمان نهفتگی AMLR (همراه با فلج شیمیایی)  مشاهده کرد. با کاهش فعالیت عضلانی کیفیت شکل موج بهبود می یابد.

Sufentanil :

یک ماده بیهوش کننده مخدر است که ده برابر قوی تر از فنتانیل است. اما حدود ایمنی بیشتری را ( به خصوص در تحقیقات حیوانی ) فراهم می کند. چون آن نسبت به فنتانیل فشار همو دینامیک کمتری ایجاد می کند. همودینامیک : مطالعه حرکت خون در بدن و نیروهای موثر بر آن )

 

Enflurane :

سبب افزایش زمان نهفتگی بین امواج I-III و I-V  تا 0.85 میلی ثانیه می شود که این افزایش خطی و وابسته به غلظت دارو است.

 

Sevoflurane :

تغییرات کمی در زمان نهفتگی بین موجی ABR ( به طور متوسط 0.23 میلی ثانیه ) در بچه های بین سن یک ماه تا 15 سال دیده می شود.

 

Fluorothane :

ABR توسط این دارو تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

 

Methohexital sodium :

یک باربیتورات داخل وریدی است که به طور قابل توجهی زمان نهفتگی موج V را به میزان 0.4 میلی ثانیه طولانی تر می کند ولی زمان نهفنگی امواج I و III تحت تاثیر قرار نمی گیرند.





:: برچسب‌ها: سمعک , سمعک اتیکن , سمعک اینترتون , سمعک استارکی , سمعک فوناک , سمعک زیمنس , سمعک ویدکس , سمعک یونیترون , انواع سمعک , انواع سمعک ها , خرید سمعک , قیمت سمعک , سمعک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: